main_image2
--

W celu uzyskania informacji na temat przewidywanych kosztów związanych z realizacją usługi prosimy o zawarcie w zapytaniu najistotniejszych informacji. Dzięki temu będziemy w stanie przygotować ofertę drukarni Papillon, która będzie ważna przez 7 dni roboczych po jej wysłaniu. W przypadku potwierdzenia zamówienia w późniejszym terminie możemy potwierdzić pierwotną cenę lub ją skorygować w oparciu o ewentualny zmiany kosztów materiałów.

Wycena zapytania – niezbędne dane

Aby drukarnia Papillon mogła przygotować ofertę danej realizacji konieczne jest podanie określonych informacji. W wiadomości należy więc zawrzeć takie dane, jak:

  • rodzaj produktu ( broszura, katalog, ulotka, opakowanie)
  • wymagany nakład,
  • rodzaj papieru : kreda, offset, karton, tektura,
  • dokładna liczba stron w przypadku broszury czy katalogu (z uwzględnieniem okładek ),
  • projekt wykrojnika w przypadku opakowania
  • kolory (zarówno okładki, jak i środka),
  • oprawa, sposób klejenia w przypadku opakowania lub owijki,
  • ewentualne uszlachetnienie papieru : ( Folia Błysk, Mat, lakier UV punktowo, Folia Soft )
  • sposób pakowania zamówienia,
  • forma oprawy produktu, introligatornia,
  • wykonanie projektu graficznego (po stronie klienta lub drukarni Papillon),
  • transport.

Uwzględnienie w zapytaniu wszystkich tych informacji umożliwi nam przygotowanie indywidualnej wyceny danego zlecenia i zaprezentowanie przewidywanych kosztów związanych z jego realizacją. Prosimy więc mieć na uwadze wszystkie dane niezbędne w celu określenia wartości zamówienia.

Drukarnia Papillon – realizacja usługi

Zwracając się z zapytaniem o wycenę należy także mieć na uwadze zasady naszej firmy dotyczące terminu realizacji, ważności oferty, warunków płatności i informacji technicznych.

Czas wymagany do ukończenia przez nas realizacji związany jest z aktualną liczbą zleceń i wolumenem zamówienia. Podany termin obowiązuje tylko przy natychmiastowym złożeniu zamówienia i akceptacji obrazu plików po rastrowaniu.

W drukarni Papillon możliwa jest płatność gotówką przy odbiorze zamówienia lub przedpłata na konto na podstawie faktury pro-forma. Zapytania wycenione na więcej niż 10 000 zł netto wymagają przedpłaty w wysokości 50% wartości brutto. Nieterminowe wywiązywanie się z zapłaty będzie skutkować obciążeniem karą wynoszącą 0,5% wartości zamówienia brutto za każdy dzień opóźnienia.