W celu uzyskania informacji na temat przewidywanych kosztów związanych z realizacją usługi prosimy o zawarcie w zapytaniu najistotniejszych informacji. Dzięki temu będziemy w stanie przygotować ofertę drukarni Papillon, która będzie ważna przez 7 dni roboczych po jej wysłaniu. W przypadku potwierdzenia zamówienia w późniejszym terminie możemy potwierdzić pierwotną cenę lub ją skorygować w oparciu o ewentualny zmiany kosztów materiałów.
Wycena zapytania – niezbędne dane
Aby drukarnia Papillon mogła przygotować ofertę danej realizacji konieczne jest podanie określonych informacji. W wiadomości należy więc zawrzeć takie dane, jak:
- rodzaj produktu ( broszura, katalog, ulotka, opakowanie)
- wymagany nakład,
- rodzaj papieru : kreda, offset, karton, tektura,
- dokładna liczba stron w przypadku broszury czy katalogu (z uwzględnieniem okładek ),
- projekt wykrojnika w przypadku opakowania
- kolory (zarówno okładki, jak i środka),
- oprawa, sposób klejenia w przypadku opakowania lub owijki,
- ewentualne uszlachetnienie papieru : ( Folia Błysk, Mat, lakier UV punktowo, Folia Soft )
- sposób pakowania zamówienia,
- forma oprawy produktu, introligatornia,
- wykonanie projektu graficznego (po stronie klienta lub drukarni Papillon),
- transport.
Uwzględnienie w zapytaniu wszystkich tych informacji umożliwi nam przygotowanie indywidualnej wyceny danego zlecenia i zaprezentowanie przewidywanych kosztów związanych z jego realizacją. Prosimy więc mieć na uwadze wszystkie dane niezbędne w celu określenia wartości zamówienia.
Drukarnia Papillon – realizacja usługi
Zwracając się z zapytaniem o wycenę należy także mieć na uwadze zasady naszej firmy dotyczące terminu realizacji, ważności oferty, warunków płatności i informacji technicznych.
Czas wymagany do ukończenia przez nas realizacji związany jest z aktualną liczbą zleceń i wolumenem zamówienia. Podany termin obowiązuje tylko przy natychmiastowym złożeniu zamówienia i akceptacji obrazu plików po rastrowaniu.
W drukarni Papillon możliwa jest płatność gotówką przy odbiorze zamówienia lub przedpłata na konto na podstawie faktury pro-forma. Zapytania wycenione na więcej niż 10 000 zł netto wymagają przedpłaty w wysokości 50% wartości brutto. Nieterminowe wywiązywanie się z zapłaty będzie skutkować obciążeniem karą wynoszącą 0,5% wartości zamówienia brutto za każdy dzień opóźnienia.